ma
door marian1975 Feb 25, 2010 om 09:48
Vrije tijd & tuin

Zwembad elke week een les van je kaart eraf halen ook als je niet kan

mijn dochter zit op zwemles voor de A diploma.
Je koopt elke 4 weken een kaart als je een keer niet kan of je gaat op vakantie dan ben je die les dag gewoon kwijt want dan halen ze de les van je kaart af.
Alleen in de grote vakantie [ 6 weken] is er geen zwemmen en da hoef je niet te betalen.

Mag dat zomaar?

732 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 10:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat mag zomaar. Ook als je een opleiding of cursus volgt, loopt een betaling altijd door.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

marian1975

Als het een gemeentelijk zwembad is, dan zou ik daarover toch eens de verantwoordelijke wethouder aanspreken.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 11:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja het is een gemeentelijke zwembad.

Opzich snap ik het ook wel [ juf , meester] moet ook betaald worden maar toch vind ik het raar bij ziekte, of vakantie dat je het dan niet gewoon door kan geven en dat je dan die les [sen] niet hoeft te betalen.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

marian1975 schreef op donderdag 25 feb 2010, 11:18: ja het is een gemeentelijke zwembad.

Opzich snap ik het ook wel [ juf , meester] moet ook betaald worden maar toch vind ik het raar bij ziekte, of vakantie dat je het dan niet gewoon door kan geven en dat je dan die les [sen] niet hoeft te betalen.

Dan vind je het zeker ook oke als je werkgever bij ziekte of vakantie van jou je Niet (door)betaald.............
personeel werkt gewoon en moet betaald, die hoeven toch niet voor de kosten op te draaien als jij ziek of op vakantie bent............

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

..........ja het is een gemeentelijke zwembad....... Gemeentelijke zwembaden worden ook verhuurd aan zwemverenigingen. Daarover heeft een wethouder niets te zeggen.

Precies: zwemleraren moeten ook betaald worden. Zodra de verzuimde lessen niet meer in rekening gebracht worden, krijg je het effect dat mensen te pas en te onpas maar weg blijven. Zo zijn ze helemaal niet verzekerd van een vast bedrag aan inkomsten.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 17:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

waarom kan het dan wel op de sportschool??
Daar zit mijn dochter op dansen en die stempelt ze af als ze er naar toe gaat.
Die mevrouw moet toch ook betaald worden??!

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou eens vragen naar de Algemene Les Voorwaarden. Daar zou de regeling in moeten staan.

ve
door verwijderd - Feb 25, 2010 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

marian1975 schreef op donderdag 25 feb 2010, 17:15: waarom kan het dan wel op de sportschool??
Daar zit mijn dochter op dansen en die stempelt ze af als ze er naar toe gaat.
Die mevrouw moet toch ook betaald worden??!

Dat ligt aan de voorwaarden van zwemschool of sportschool, die voorwaarden bepalen ze zelf..............dus moet je kijken of de voorwaarden je aanstaan voor je iets afsluit.
Ik betaal per seizoen voor zwemles, als ik niet kom ben ik ook gewoon m`n geld kwijt..............
Als je auto een maand in de garage staat betaal je ook wegenbelasting en verzekering al rijd je niet, dus waarom zou een ondernemer wel op moeten draaien voor jou niet kunnen of willen komen.............