Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 18-06-2018 10:04:10
Computers & Telefonie

Reacht op garantie asus?

Er valt mij iets heel merkwaardigs op, tenminste, als ik het goed begrijp: m.b.t. uw klachten over handelwijze media markt ('wij zijn toch niet gek') heeft u een geschillebcommissie benaderd. vervolgens zou u van die geschillencommissie hebben gehoord/vernomen dat uw klacht was afgesloten maar zonder verdere informatie. dat is uitermate merkwaardig, u maakte toch gebruik van de geschillencie? of had media markt (al of niet zogenaamd) een geschillencie. benaderd?
het lijkt mij in deze zinvol dat u 'consuwijzer' www.consuwijzer.nl benaderd met deze klacht.