Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 15-10-2018 13:17:38
Garantie & Verzekeringen

Ing rentepunten en garantie

Hallo kebra , 

uit uw link ( die bij mij niet werkt , pagina niet gevonden ) haalt u aan om eenzelfde geval recht te zetten  , hier is totaal geen sprake van .
het scheerapparaat van deze klant (  èèn scheerkop weigert te scheren ) was binnen 6 maanden kapot . 
u heeft het over 19 januari 2016 , dus meer dan 2½ jaar geleden .

de link , 

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ing-houdt-zich-niet-aan-consumentenrecht 

lees ook hier , om uw gelijk te halen plaats een klacht op klacht.nl . 

https://www.klacht.nl/erg-ontevrden-over-onduidelijke-informatie-m-b-t-garantie-afhandeling-ing-rentepunten-winkel/" target="_blank">https://www.klacht.nl/erg-ontevrden-over-onduidelijke-informatie-m-b-t-garantie-afhandeling-ing-rentepunten-winkel/