Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bullebak
bullebak - 04-11-2009 20:03:14
Computers & Telefonie

35 euro of mobiel weg?

26 juni 2007 de sony ericsson w 710i gekocht bij goedkoopste.nu te zaandam.
fabrieksgarantie 2 jaar dus tot 26 juni 2009.
toestel defect binnen een jaar en dus binnen garantie:
1.spontane uitval van geluid van de andere kant. zij horen mij wel maar ik hun niet.
2.spontane algehele uitval van toestel, vele malen per dag en op het laatst na
elke keer dichtklappen van de klep.
toestel is ondeugdelijk en onbetrouwbaar voor telefonisch gebruik.
reparatie no.1 in mei/juni 2008. resultaat nihil. zelfde klachten.
reparatie no.2 in november 2008. resultaat nihil. zelfde klachten.
reparatie no. 3 aangeboden aan goedkoopste.nu op 15 mei
2009 wegens dezelfde defecten.
overigens zijn dit bekende klachten die zowel door mij als door anderen in 2007/2008 op kieskeurig.nl zijn vermeld.
16 juni 09 kreeg ik bericht dat de reparatie nu opeens buiten de garantieperiode valt (hoe verzinnen ze het) en dat de reparatiekosten volgens opgave van de officiele sonyericsson reparateur dynafix € 130,90 bedragen.

sony ericsson heb ik aangeschreven maar die doen verder niets behalve me mededelen dat de reparatie inderdaad wel binnen de garantie valt.
maar dynafix wil ondanks dat toch geld zien, in ieder geval 35,70 voor de gemaakte onderzoekskosten. anders krijg ik mijn toestel niet terug en wordt het vernietigd, schrijven ze.
goedkoopste.nu reageert ondanks belofte voor een regeling niet meer. en mijn toestel is tot op heden 4 nov 2009 nog steeds niet bij mij .waar danwel ??? www. goedkoopste.nu te zaandam , !!!bedankt
natuurlijk heb ik al na de tweede mislukte reparatie een nieuw toestel in gebruik. maar toch, het gaat om het principe van garantie en service. en die krijg je niet bij goedkoopste.nu
weggegooid geld die ruim 150 euro die het toestel toen kostte.