Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
johnakk - 21-11-2005 11:09:20
Huishouden & Energie

niet gekregen wat besteld is. moet maar vertrouwen hebben!

goedemorgen,


in augustus 2005 hebben we een boxspring met twee matrassen gekocht. de matrassen die we bestelden (7 comfortzones) waren niet diegene die in de showroom op de boxspring lagen (5 comfortzones).


de matrassen zijn afgeleverd en toen ontdekte ik dat op de matrassen duidelijk stond aangegeven 5 comfortzones ipv 7.


de bezorger heeft contact opgenomen om te vragen of de matrassen geruild konden worden. dat kon maar dan moesten we wel de totale kosten betalen. omruiling zou dan naderhand kunnen. is zo ook op de bon genoteerd door de bezorger.


na het vertrek van de bezorgers kreeg ik een telefoontje van het filiaal waar we de spullen hadden besteld. de leverancier wilde graag even langskomen want hij was toevallig daar aanwezig. ik vond dat geen probleem en de leverancier is komen kijken. hij constateerde dat er ook duidelijk 5 comfortzones werd aangegeven. hij gaf aan dat het toch echt een 7-comfortzone matras was maar het bewijs me daar niet van kon geven. informatie vanuit de fabrikant zou me worden toegestuurd.


om infomatie te krijgen over het prijsverschil tussen 5-7 comfortzones ben ik naar het filiaal gegaan waar we de bestelling hadden geplaatst. in hun map stond alleen een 7-comfortzone genoteerd. 5 van dit type hadden zij niet in hun bestelmap zitten. contact is gelegd met de fabrikant en afgesproken is dat ze me informatie zouden toesturen van hoe het nou precies zat.


omdat ik tot nu toe geen informatie heb ontvangen vond ik het welletjes en heb vorige week gebeld met het filiaal met de vraag of ze andere matrassen wilden bestellen waar wel duidelijk aangegeven staat dat het 7-comfortzones betreft. ze gaven aan dat ze dit een rare vraag van mij vonden want ik had moeten aangeven dat ze nogeens met de fabrikant contact moesten opnemen. ze hadden immers al van alles voor me geprobeerd! na een welles/nietes gedoe werd mij geadviseerd verder de zaak met de klantenservice af te handelen. ik de dag erna gebeld met de klantenservice. zij waren op de hoogte van het hele verhaal en vonden dat ik geen recht meer had op omruil omdat ze nadat het opgeschreven is op de bon nog allerlei dingen geprobeerd hadden voor mij. afgesproken is dat ze nog eens contact zouden leggen met de leverancier en dat ze me terug zouden bellen. even daarna is op mijn thuisnummer inderdaad teruggebeld met de mededeling dat ik door de directie 's avonds of de volgende dag zou worden gebeld. is ook weer niet gebeurd.


kunt u me aanraden wat ik het best nu kan doen? tijdens het gesprek met de klantenservice heb ik aangegeven rechtstreeks contact op te willen nemen met de fabrikant als zij dat zelf niet prettig vinden.


ik hoop dat jullie me een goede tip kunnen geven, want ik heb mijn verplichtingen gedaan, het hele bedrag netjes betaald. nu zij nog.


bedankt in ieder geval alvast voor de te nemen moeite.


groetjes, annelies wouters