Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

t1
t1coby - 15-02-2004 16:53:28
Computers & Telefonie

Afsluiten provider

Ik ben klant van provider "hetnet".eind december had ik plotseling geen internet verbinding. diverse keren de dure helpdesk gebeld en gemaild . uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat ik was geinfecteerd met een "trojan horse" na een paar dagen was dit probleem via "abuse"opgelost. na enkele dagen kon ik geen email meer versturen (wel ontvangen) weer met dure helpdesk gebeld en gemaild (bij vrienden) bleek dat ik op een zgn. blacklist stond.hoe is het toch mogelijk dat je zomaar wordt afgesloten zonder dat je daar bericht van krijgt (via email) en steeds maar weer die helpdesk moet bellen om er achter te komen dat je plotseling afgesloten bent.