Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

h1
h18j11 - 02-01-2006 16:18:24
Computers & Telefonie

ADSL Wanadoo

door wanadoo vrijwillig (verplicht)overgezet van wanadoo direct naar wanadoo family.


op 5 december 2005 vond het geheel plaats,op 6 december vlug via de cdrom van wanadoo de speedtouch modem upgrade. toch mooi van wanadoo om naar 20 mbs te gaan. maar helaas van alles gedaan maar geen adsl meer dus bellen en ja hoor na 40 min helpdesk a 20 euro cent per min( in de brief staat 10 euro cent) kniesoor die daar naar kijkt??? de volgende oplossing gevonden u krijgt een nieuwe livebox. het moet ook gemeld worden dat ik deze binnen 4 dagen in huis had.maar ja dan begint alles weer opnieuw ,helpdesk, mailen via een andere telefoon modem(gelukkig nog niet weg gegooid) bellen enz enz.dan komt de oplossing ,de ptt nou die staat voor de deur, afpraken gemaakt met de ptt ,maar niet met de gebruiker, wel zo gemakkelijk.de lijn is oké dan maar weer bellen dan komt men op het idee welke ik ook al verschillende keren gemaild had of ik wel een ip adres had op deze vorm van adsl gelukikig kwam er daar ook achter ja ,ja, met de mededeling dat dit al op 14 december was aangevraagd, moest ik maar even afwachten, dus dat doe ik nu maar het is al 2 januari 2006. zijn er nog meer klanten van wanadoo die is over komen of ben ik helaas de enige.