Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

adjudant
adjudant - 12-02-2006 13:58:27
Elektronica & TV

Gararantie..???

Onze tv vertoont sinds enige tijd zeer onregelmatig een groene, vale plek linksboven in het beeld welke ook weer na enige tijd verdwijnt. de winkelier schijnt het probleem te kennen en weet mij notabene te vertellen dat ik dan de forse audioboxen maar uit de buurt van de tv moet houden - er staan helemaal geen boxen in de wijde omtrek van de tv - en verwijst mij vervolgens naar de klantenservice van samsung. voor de goede orde: de tv bevindt zich nog in de garantieperiode. samsung hoort bovenstaand verhaal aan en zegt in eerste instantie een technicus langs te sturen, de z.g. "in-home" service. als echter blijkt dat het hier gaat om een 21-inch beeldbuis (ik dacht toch even dat we binnen de eu naar het metrische stelsel waren overgestapt), wordt mij doodleuk verteld dat ik het apparaat maar zelf even naar de winkelier moet terugbrengen, want de aan huis-service geldt pas vanaf 28-inch beeldbuizen en vanaf 22-inch flatscreens (is me overigens niet verteld toen ik de tv kocht). wat ik ook probeer: men blijft bij samsung zowel als bij de winkelier, die de tv afleverde, bij het standpunt dat ik het 'bakbeest' maar onder de arm moet nemen; het zou niet lonend zijn om in dit geval een technicus langs te sturen! m.a.w.: je hebt wel garantie, echter je krijgt 't niet (zomaar...). indien je overigens aan hun eisen voldoet, is er ook geen leentoestel voorhanden en zit je dus voor onbepaalde tijd domweg zonder tv. kan dit allemaal zomaar; wat rest mij nog te doen in deze ??