Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wolferl - 13-02-2006 11:22:52
Computers & Telefonie

T-Mobile oplichters

ik heb een abonnement bij t-mobile, het loopt echter wel via een rekening van mijn zus. dus het word automatisch van haar rekening afgeschreven, ik betaal het altijd daarna aan haar terug. eind december 2005 probeerde t-mobile 126.60 af te schrijven, dit lukte nietwant er stond 2.40 te weinig op de rekening. kan gebeuren, ik wacht netjes op een herrinering van t-mobile, maar kwam tot de verbazing dat ik de dag na het afschrijvings proces direct ben afgesloten, geen herrinering of sms niks. wel raar, maargoed ik betaalde 25 januari direct dat bedrag, want dan had ik mijn loon weer gevangen. het duurde anderhalve week na de betaling voordat ik weer werdt aangesloten, iets wat ik echt zeer klantonvriendelijk vindt.


het is dinsdag 7 februari 2006 en ik kan eindelijk weer bellen, ja voor korte duur. ik kreeg namelijk dezelfde dag een rekening binnen van 88.74 euro van de maand januari, terwijl ik al die tijd ben afgesloten. ik ben het hier niet mee eens en er gaat een dag voorbij (woensdag 8 februari) en ik wordt weer afgesloten. ik vindt dit dus zeer brutaal, je krijgt niet eens een herrinering. ik vindt ook dit je je rekeningen op tijd moet betalen. maar ik ga niet voor iets betalen waar ik helemaal geen gebruik van heb gemaakt. daar zijn ze het bij t-mobile helemaal niet mee eens. ik heb het geld momenteel overgemaakt, dus het zal wel weer 2 weken gaan duren voordat ik kan bellen. ik heb overigens ook geklaagt dat ik bij ons in het dorp nul komma nul bereik heb. ik moet helemaal naar de stad met de tren/bus om te kunnen bellen. ik moet niet zeuren was het antwoord van de mevrouw bij t-mobile.


mijn abonnement loopt dit jaar af, en ik ga het dus echt niet verlengen. dat wordt of kpn of vodafone.


 


gegroet


melvin