Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
visje - 13-02-2006 14:38:23
Huishouden & Energie

essent conflict

hallo,


heeft iemand een tip hoe om te gaan met essent? toen essent een tijd geleden aangegeven heeft om per 1 januari per acceptgiro 1 euro te incasseren heb ik aangegeven dat ik automatisch wilde gaan betalen. dit heeft essent echter pas in december van dat jaar voor elkaar gekregen en ik heb een brief van hen van november 2005 dat ik de gemaakte kosten uiteraard terug kan vorderen omdat ik had aangegeven automatisch te betalen. hier heb ik inmiddels 2x over gebeld met hen, beide keren werd mij verteld dat het geld teruggestort wordt, nu een derde keer gebeld en bij hen is de brief totaal niet bekend. deze moet ik nu nogmaals aan hun terugsturen (een brief die nota bene door henzelf is verstuurd). uiteraard geen antwoordnummer. inmiddels ben ik dus 3 lange telefoongesprekken verder en ik kan brieven naar hen gaan schrijven? is dit normaal? heeft iemand tips hoe hiermee om te gaan?