Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

je
jeemieneetje - 02-03-2006 15:43:05
Huishouden & Energie

aankoop keuken

hallo,


afgelopen dinsdag, 28feb, heb ik een keuken gekocht. hier heb ik echter spijt van. ik heb  te haastig getekend om dat ik op tijd bij school wilde zijn om mijn kids. de verkoper zei, het wel in order te maken, en ik zou de volgende dag weer terug komen. over de prijs waren we het eens. hij zei,ook dat een aanbetaling niet nodig was. ik vertrouwde hem, heb toen getekend en verliet de winkel zonder aankoopbewijs. de volgende dag kwam ik weer, en vertelde dat ik wilde betalen bij aflevering. maar dat was niet mogelijk ik moest betalen 5 werkdagen voor aflevering, want dit stond ook op de aankoopbon. dit wilde ik niet en zei dat ik van de koop afzag. de verkoper begon over, dat het normaal was, dat het roerend goed was, dat het bij de wet zo geregeld was, dat hun chauffeur al 3 keer zijn overvallen (alsof ik als klant daar voor verantwoordelijk ben)ect. ik begon argwaan te krijgen, en er ontstond een meningsverschil. ben daarna boos de winkel uitgelopen, omdat ik mij als klant slecht behandeld voel en er geen basis van vertrouwen meer is.


mijn vraag wat kan ik nu het beste doen, er is nog geen keuken besteld om dat ik na mijn eerste bezoek, telefonisch heb aangeven, nog wat wil wijzigen.


bij voor baat dank voor de reacties