Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

altijdgeluk
altijdgeluk - 20-03-2006 23:26:19
Elektronica & TV

absurde rekening voor een verkooppraatje!

begin dit jaar heb ik een
gratis vermelding in de telefoongids aangevraagd,
voor privé en mijn praktijk. hierop werd ik gebeld door een van
telefoongids online
medewerksters, die een bezoek voorstelde, om informatie te laten zien
over
vermeldingen. ik wou geen bezoek, heb gezegd dat ik maar een kleine
praktijk
heb, maar de dame heeft doorgezet. “is het vrijblijvend?” vroeg ik.
“ja”,
antwoordde ze. het bezoek heeft een half uur geduurd, de dame toonde
grafieken
over hoe vaak de telefoongids en hoe vaak de gouden gids geraadpleegd
worden,
en ze stelde wat vragen over mijn praktijk. ik heb wederom uitgelegd,
dat ik
maar een kleine praktijk heb, weinig verdien en een vermelding niet
terug kan
verdienen en er een maximum aan werk is dat ik kan doen - dus ook al
zou ik vele reacties krijgen, ik er niet rijk van zou worden. de
conclusie is dus
dat een gratis vermelding moet volstaan.




nu komt ineens een rekening van € 284,41 van telefoongids online, voor het aabiedingsgesprek!!! van een half uur.





ik heb nooit om een
bezoek gevraagd, alleen om een gratis vermelding het initiatief is alleen
van tg online uitgegaan.
ik heb nadrukkelijk
vooraf gevraagd of het vrijblijvend is en er werd ja op geantwoord.






wat kan ik nu het beste doen? onnodig te zeggen ben ik niet van plan om te betalen.


zijn deze praktijken van tg online bekend?


alvast hartelijke dank voor jullie tips!

 

ben digibeet en hoop dat het verder lukt met de site.