Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
heideveld - 29-04-2006 11:07:35
Elektronica & TV

Helpdesk Trust

wil jullie graag deelgenoot  maken van mijn ervaringen: mijn vraag aan trust: krijg geen beeld op lcd-scherm powercam optical zoom. lens stelt niet scherp. u mag mij ook bellen voor overleg. trust: wanneer het product defect is, excuses voor het door u ervaren ongemak. breng prod.nr.dealer voor omruil als er nog garantie is. ik: ah. was destijds verkoper. garantie verstreken. graag advies of reparatie mogelijk is en evt. globaal kostenplaatje. wie is dealer in mijn woongebied. trust: het is ons duidelijk dat de camera defect is. wij zijn niet op de hoogte van reparatiepunten in uw regio. het beste zoekt u via gouden gids of google. ik: nou, nou wat een service! als u dit klantvriendelijk noemt. ik niet dus. rijp voor kassa. trust: de camera is buiten de garantie dus moet u zelf een reparatieadres zoeken. als de camera binnen de garantie zou zijn dan zou u terechtmoeten bij klantenservice ah. ik: heb niet meer gereageerd. trust in de persoon van raymond de koning van customer care kreeg van mij een zeer negatieve beoordeling op hun vraag of ik wel/niet tevreden was met hun helpdesk.