Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

laaglander
laaglander - 07-10-2006 02:54:46
Elektronica & TV

Defecte TV

goede nacht forumgangers,


ik heb een vraag voor jullie. ik heb een defecte tv van finlux, die net over de garantie periode van 12 maanden zit (om precies te zijn 5 dagen). ik ben terug naar de winkel gegaan, die overgenomen is door een andere winkelier, ook de fabrikant is ondertussen ook reeds overgenomen door een ander. de winkelier wilde hem niet meer repareren onder de garantie, de winkelier heeft een contract bij een extern reparatiebedrijf en die melde dat de tv niet meer onder garantie viel en dus niet wilde repareren onder die voorwaarden. de winkelier wilde wel, met wat korting, een nieuwe tv aanbieden (duurder model).


maar ik mag er toch vanuit gaan dat deze tv toch zeker 3 jaar (misschien zelfs 5 jaar) probleemloos functioneerd?? wat zijn mijn mogelijkheden hierin? kan ik eisen van de winkelier dat hij hem toch repareerd onder garantie?? ik zie graag jullie antwoorden en sugesties tegemoet.


laaglander