Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
monica - 14-10-2006 17:16:43
Computers & Telefonie

laptop na 14 maanden kapot, MyCom doet niets

na krap 14 maanden gaat de grafische kaart van de laptop kapot. de leverancier mycom verwijst door naar hp, die zegt dat reparatie ca. 425 euro gaat kosten, omdat garantie verstreken is. dat is de helft van wat de laptop gekost heeft. vervolgens mycom geschreven dat er een beroep wordt gedaan op het conformiteitsbeginsel (= leverancier is verantwooordelijk voor afleveren deugdelijk product, wanneer product binnen economische levensduur kapot gaat, worden de kosten gedeeld, in dit geval zou 14/36e deel van de kosten door ons betaald moeten worden).


nu 3 brieven later heeft mycom nog steeds niet gereageerd. wat zijn de ervaringen van anderen in soortgelijke gevallen en wat kunnen wij nu verder doen.