Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

va
vat123 - 05-05-2007 22:29:00
Computers & Telefonie

aanvragen van voice lock bij Pretium telecom

voor mijn  ouders, 85 en 87 jaar, had ik in aangetekend schrijven gevraagd om de bandopname te beluisteren waarin zij accoord zouden zijn gegaan met gesprekskosten via pretium. nu heeft pretium mijn ouders een brief geschreven waarin pretrium de overeenkomst beeindigt en dat de telefoonaansluiting na 3 dagen afgesloten zal worden. hierom hadden we niet gevraagd en ook niet in de brief hiervan melding gemaakt. en inderdaad afgelopen vrijdag geen uitgaande tel.lijn meer. vind dat pretium wel erg voorbarig was. direct bij kpn mijn ouders aangemeld maar dat duurt 10 werkdagen. nu is het erg lastig voor mijn ouders om uitgaande gesprekken te voeren. wie heeft met pretium dezelfde ervaring?