va
door vat123 May 5, 2007 om 22:29
Computers & telefonie

Aanvragen van voice lock bij Pretium telecom

voor mijn  ouders, 85 en 87 jaar, had ik in aangetekend schrijven gevraagd om de bandopname te beluisteren waarin zij accoord zouden zijn gegaan met gesprekskosten via Pretium. Nu heeft Pretium mijn ouders een brief geschreven waarin Pretrium de overeenkomst beeindigt en dat de telefoonaansluiting na 3 dagen afgesloten zal worden. Hierom hadden we niet gevraagd en ook niet in de brief hiervan melding gemaakt. En inderdaad afgelopen vrijdag geen uitgaande tel.lijn meer. Vind dat Pretium wel erg voorbarig was. Direct bij KPN mijn ouders aangemeld maar dat duurt 10 werkdagen. Nu is het erg lastig voor mijn ouders om uitgaande gesprekken te voeren. Wie heeft met Pretium dezelfde ervaring?

288 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 5, 2007 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag vat123,


Ik zou heel erg blij zijn met deze uitkomst. De firma Pretium doet zakelijk gezien zo ongeveer alles wat God verboden heeft. Wees blij dat je op deze manier van deze firma afkomt.


Vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - May 5, 2007 om 22:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

oke, zo had ik het nog niet bekeken, misschien wel beter zo, alleen moeten we nu 10 werkdagen wachten voordat mijn ouders een uitgaand gesprek kunnen voeren. Ze kunnen wel gebruik maken van een speciaal nr volgens Pretium iets met 1655-0900 enz. maar wie betaald dan deze gesprekken?

ve
door verwijderd - May 5, 2007 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nogmaals dag vat123,


Ik wil je aanraden je ouders af te raden om dit speciale nummer te gebruiken, anders krijg je meer dan waarschijnlijk daar nog een gepeperde rekening van van Pretium. Je moet elk mogelijk kontakt met deze firma direkt afbreken.


Sukses, groeten, Read2.

ve
door verwijderd - May 6, 2007 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

in navolging van read@ wees blij dat uw ouders zo bij Pretium weg komen. Bewaar alle korrespondentie goed want niet uit te sluiten is dat ze alsnog een incassopoging kunnen proberen. Hoe lastig het ook is, neem de wachttijd bij KPN voor lief maar probeer wel via het klachtenummer vaste lijn alsnog KPN te bewegen tot snellere aktie. Ook KPN heeft m.i. onrechtmatig gehandeld omdat uw ouders daar een contract mee hadden en KPN wel erg gemakkelijk haar klanten afstaat. (Ik ga er van uit overigens dat er wel een KPNér meekijkt op de site) Wat ik niet begrijp: e5r is sprake van een overeenkomst inzake de gesprekskosten via Pretium, waarom sluit men dan de lijn af? Volgens mij blijft het een KPN lijn. 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:04
Huishouden & energie

Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes

Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer