Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jvdorst
jvdorst - 25-06-2007 12:00:45
Computers & Telefonie

Garantie van HP

Ik heb een pc van hp met nog garantie tot september 2007. ik heb hem laten repareren omdat hij elke keer vastliep. ik heb hiervoor cab gebeld omdat hp zelf niet repareert en dit aan bedrijven als cab overlaat. ik heb de pc natuurlijk zelf nooit open gehad omdat ik bang was dat de garantie dan niet meer zou gelden. pc is meegenomen en men is tot de conclusie gekomen dat er enkele kabels te strak stonden in de pc en dit heeft men veranderd. daarna een duurtest gedaan en de pc bleek in orde. hij is nu ook in orde. nu heb ik toch een rekening gekregen omdat er geen onderdelen defect waren. rekening was voor uren en voorrijdkosten. de garantie is voor hardware, uren en voorrijdkosten. nu is het volgens cab zo dat als er geen hardware vervangen wordt dat dan de uren en voorrijdkosten geen garantie zijn, dat kan toch niet ????