Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

na
nammko - 22-07-2007 19:05:52
Computers & Telefonie

nog meer pretiumtelecom ellende

Mijn collega heeft sinds 1 mei 2007 pretium telecom aangetekend opgezegd. vanaf die tijd is haar telefoonnummer geblokkeerd. geen inkomende en uitgaande gesprekken meer mogelijk. kpn-slim-internet aansluiting is daardoor niet te gebruiken. ze heeft 15 juni 'n fax gestuurd naar pretium en kreeg op 21 juni een brief, dat ze geen klant meer was. toch is haar telefoon nog steeds niet te gebruiken voor uitgaande gesprekken. kpn zegt niets te kunnen doen en dat er niets anders op zit dan kpn op te zeggen en weer opnieuw aan te melden, zodat ze een nieuw nummer krijgt. ze wordt er helemaal wanhopig van. wie heeft nog een goede tip?