Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dolphin01 - 12-11-2007 20:38:12
Computers & Telefonie

tom tom one applicatie

ik heb afgelopen zomer een tom tom one gekocht (kijkshop) en er enkele weken later via de tt-internetsite de kaart van west europa bijgekocht. alles werkte prima tot enkele weken geleden; ik heb hem aan mijn labtop gekoppeld (zoals geadviseerd werd) en er is kennelijk een verkeerde applicatie  ge-update. vele dagen ben ik (ook telefonisch ) met de helpdesk van tt bezig geweest. ze stuurden me andere applicaties die ik er op moest zetten maar het probleem bleef bestaan (zg rood kruis incident). uiteindelijk moest ik mijn tt maar opsturen. deze kwam vandaag retour. volgens de service afdeling was hij niet defect??! echter na het aanzetten: weer het rood kruis incident!! ik ben er nog maar weer even mee aan de gang gegaan maar krijg het probleem er weer niet uit. ik heb tt proberen te mailen via (mijn vraag en antwoord (op de support site) maar nog geen bericht. telefonisch was ik nu te laat.


vraag : ik mag toch verwachten dat mijn apparaat correct werkt na opsturen ter reparatie?  zijn er anderen met hetzelfde probleem en hoe krijg ik het opgelost?


(het is per slot toch een apparaat van 249,- plus een tasje van 30,- en een kaart van 80,-; bij elkaar toch 360,- wat na een maand of 4 al kaduuk is)