do
door dolphin01 Nov 12, 2007 om 20:38
Computers & telefonie

Tom tom one applicatie

ik heb afgelopen zomer een tom tom one gekocht (kijkshop) en er enkele weken later via de tt-internetsite de kaart van West Europa bijgekocht. Alles werkte prima tot enkele weken geleden; ik heb hem aan mijn labtop gekoppeld (zoals geadviseerd werd) en er is kennelijk een verkeerde applicatie  ge-update. Vele dagen ben ik (ook telefonisch ) met de helpdesk van TT bezig geweest. Ze stuurden me andere applicaties die ik er op moest zetten maar het probleem bleef bestaan (zg rood kruis incident). Uiteindelijk moest ik mijn TT maar opsturen. Deze kwam vandaag retour. Volgens de service afdeling was hij niet defect??! Echter na het aanzetten: weer het rood kruis incident!! ik ben er nog maar weer even mee aan de gang gegaan maar krijg het probleem er weer niet uit. Ik heb TT proberen te mailen via (mijn vraag en antwoord (op de support site) maar nog geen bericht. telefonisch was ik nu te laat.

vraag : ik mag toch verwachten dat mijn apparaat correct werkt na opsturen ter reparatie?  Zijn er anderen met hetzelfde probleem en hoe krijg ik het opgelost?

(Het is per slot toch een apparaat van 249,- plus een tasje van 30,- en een kaart van 80,-; bij elkaar toch 360,- wat na een maand of 4 al kaduuk is)

238 4 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Feb 22, 2008 om 14:02
279 Antwoorden / 59 Vragen

redenen genoeg om even lang de kassastudio te gaan en de naam tom-tom (proberen ) negatief in beeld te brengen.Felix krijgt het vast voor elkaar om alles goed opgelost te krijgen... of bel de belbus of stichting de ombudsman 0900-6722722

NatureTravel
door NatureTravel - Feb 22, 2008 om 21:41
646 Antwoorden / 8 Vragen

Alleen het apparaat doet ter zake de aangeschafte randzaken(Tasje en Kaart) niet, als deze behoorlijk functioneren.

Vreemd dat een bedrijf als TomTom zo met de storing om gaat.

De melding is al behoorlijk oud, is het probleem inmiddels op gelost? Anders kan ik u wellicht aan een oplossing helpen.

do
door dolphin01 - Feb 22, 2008 om 21:51
32 Antwoorden / 8 Vragen

bedankt Damaster; ik sta ff te kijken van de reactie zo laat nog; gelukkig heb ik na veel telefoontjes en mailtjes met TomTom het probleem op kunnen lossen. het heeft wel veel ergernis en geduld gekost en na heel wat avondjes was het rood kruis weg en werkte hij weer. Blijft voor mij dat ik hem niet meer aan de pc durf te koppelen wat TT toch aanbeveeld; als ik bv volgende week een nieuwe snelweg zoals de A73, ga volgen zal deze er niet op staan verwacht ik. ik blijf het gebruiksonvriendelijk vinden dit soort storingen om die op te lossen. Ik ben wel heel erg blij met de gebruiksvriendelijke eenvoud van het werkende apparaat; een kind kan de was doen en voor het eenvoudige gebruik hoef ik voorlopig geen duurdere.

nog hartstikke bedankt, gr Dolphin

do
door dolphin01 - Feb 22, 2008 om 21:54
32 Antwoorden / 8 Vragen

ook nog bedankt jcjoppe voor je reactie; zie verder hierboven.  Om naar het programma te gaan zal ik niet zo snel doen.

gr dolphin