Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ab
abigail - 21-11-2007 14:18:09
Computers & Telefonie

webwinkel discorner

op 14 september jl heb ik 3-tal artikelen besteld bij discorner en ik heb ook meteen betaald (bankieren). het is nu 21 nov en ik heb mijn bestelde artikelen nog niet ontvangen. leveringtijd van 30 maanden is overschreden.


in het begin worden wel mijn mailtjes beantwoord maar nu niet. hun telefonisch bereikbaarheid is totaal nihil...want ik heb nog nooit een persoon aan de telefoon gekregen. of ik krijg die stomme antwoordapparaat wanneer ze te bereiken zijn. dus mooi niet he!!


wat te doen in zo'n geval? en hoe kan ik mijn aankoopbedrag terug gestort krijgen?


bvd en gr


abigail