Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ad
addiebrus - 12-01-2008 15:24:01
Computers & Telefonie

garantie medion

heb febr.2007 een laptop gekocht bij aldi .december ging hij kapot dus opgestuurt naar medion.dacht dat het ruim binnen de garantie zit .maar nu zeggen ze bij medion dat er een kortsluiting in zit en of ik even 93 euro wil betalen .omdat ik hem open heb gemaakt zeggen ze .maar ik heb hem helemaal niet open gemaakt en heb ik ook gezegt .ze zeggen dat zal de monteur toch zeker wel weten .wie weet hier een oplossing op want ik heb de laptop helemaal niet open gemaakt zelf en vind dat het dan toch gewoon onder de garantie valt .waarom doet medion dit ?