Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
janenan - 04-04-2008 16:08:37
Computers & Telefonie

te vaak opladen

begin maart bij norrod een nokia 1600 gekocht. ondanks langdurig opladen in het begin moet het toestel om de 2 dagen aan de stroom. dit aan norrod doorgegeven. daar heeft men het toestel een kleine week gehad en men zei dat het toestel na 5 dagen nog niet uitgegaan was. dus toestel weer meegenomen, simkaart er weer in en vervolgens moest het toestel weer om de 2 dagen aan de sroom. op 29/3 nokia hierover bericht, maar nog geen antwoord gekregen. wie heeft raad?