Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ca
candy - 09-06-2008 17:35:23
Huishouden & Energie

Gordijnen en vitrage nu voor 2e keer niet goed op maat, hoeveel geduld moet ik hebben???

ik heb in mijn nieuwe huis bij hage vitrage gordijnen en vitrage besteld, toen ik ze ophaalde in de winkel en vol spanning mijn nieuwe aanwinsten op ging hangen bleken de overgordijnen veeeel te kort +/- 20 cm!! en de vitrage te lang. maar het is handwerk en een fout is menselijk dus ze werden vermaakt, ik balen, had ik in de winter 2 weken niets voor het raam, heel gezellig in de woonkamer. maar nu zijn dus allebei net te lang, ze hangen op de grond. de overgordijne hebben ze uitgelgd en een loodveter ingedaan ipv een zoom. weer gebeld en ze worden weer vermaakt, fout is menselijk.hage heeft ze zelf opgemeten dus het is hun fout. maar ik baal ontzettend dat ze voor de tweede keer vermaakt moeten worden, hoe moeilijk is het voor een speciaalzaak om gordijnen op maat te maken. ze hebben 2 kansen gehad, en ze moeten een 3e kans hebben. ik vind dit veel te veel. hage wil dat ik ze de kans moet geven om het op te lossen, en ik moet niet zeuren want ze lossen het toch op?! dat ik ze niet weer kwijt wil en dat ik ze na 2 keer goed had willen hebben snappen ze niet geloof ik niet. ik vond ze erg duur, maar vond erg mooi, wilde 1 keer mooie dure gordijnen en vitrage in onze nieuwe woonkamer. maar ik vind het nu het geld absoluut niet waard, wat een slechte service, dus ik wil flinke korting, ik overlegd maar ik krijg niets, geen euro (heb helaas al betaald anders had ik daarmee kunnen dreigen). kan dit zomaar? moet ik zoveel geld betalen voor zo'n slechte service en weer mijn gordijnen en vitrage voor 2 a 3 weken kwijt zijn, hopend dat het nu wel goed is??