Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
benendidi - 10-07-2008 13:28:07
Computers & Telefonie

storing tele2

Hallo ik heb een adsl storing gemeld ik moest 5 dagen wachten voor ik de techniche dienst aan de telefoon kreeg ze wisten niet wat de oorzaak was ze gingen de lijn meten maar kwam er niet uit de kpn monteur moest naar de wijkcentrale  dat kon 3 werkdagen duren als ik in die 3 dagen niets had gehoord moest ik maar weer bellen ik weer gebeld maar de storing is nog steeds in behandeling dus ik moet maar wachten bij elkaar duurt dit nu al bijna 2 weken en ik weet nog steeds niets ben ik de enige of doen ze zo met alle klanten graag een antwoord bedankt