be
door benendidi Jul 10, 2008 om 13:28
Computers & telefonie

Storing tele2

hallo ik heb een adsl storing gemeld ik moest 5 dagen wachten voor ik de techniche dienst aan de telefoon kreeg ze wisten niet wat de oorzaak was ze gingen de lijn meten maar kwam er niet uit de kpn monteur moest naar de wijkcentrale  dat kon 3 werkdagen duren als ik in die 3 dagen niets had gehoord moest ik maar weer bellen ik weer gebeld maar de storing is nog steeds in behandeling dus ik moet maar wachten bij elkaar duurt dit nu al bijna 2 weken en ik weet nog steeds niets ben ik de enige of doen ze zo met alle klanten graag een antwoord bedankt

409 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edwardus
door edwardus - Jul 12, 2008 om 11:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Of ze dat altijd zo doen: geen idee.


Controleer wel even of je een ZoneAlarm firewall gebruikt. Zo ja, dan heb je mogelijk ook last van een Microsoft update. Zie http://www.telegraph.co.uk/connected/main.jhtml?xml=/connected/2008/07/10/nwindows110.xml in dat geval.

vi
door vinnius - Jul 21, 2008 om 17:30
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb vorige week een Tele2 Internet verbinding (met telefoon) trachten op te starten. Dat lukte niet, omdat het DSL lampje van de router niet ging branden. Kennelijk ontving ik geen ADSL signaal. En dan kun je uiteraard niet Internetten. Na enig heen en weer gebel met de helpdesk heeft die mijn klacht doorgezet naat hun technische dienst. Die belde nog dezelfde avond terug met de mededeling dat er ergens in een centrale een probleem was geconstateerd dat eerst moest worden opgelost. Dat zou drie werkdagen kunnen duren. Dat klopte en daarna werd ik netjes teruggebeld dat het nu zou moeten werken. Dat bleek te kloppen, het DSL lampje ging na enige tijd branden en ik kreeg Internet verbinding.  Hte zou kunnen zijn dat u met een sootgelijk probleem zit. Kijk dus of het DSL lampje gaat branden. Ik ben tevreden over de helpdesk van Tele2 en vooral over hun technische dienst.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Sk
Skyrider - Jun 10, 2024 om 17:20
Auto & vervoer

Auto verzekeren bij FBTO.

Ik wil mijn nieuwe elektrische auto verzekeren bij FBTO. Krijg ik het volgende antwoord van FBTO terug. 

Op basis van je leeftijd en het vermogen van je auto kunnen we de auto niet verzekeren. 

Lees meer

Fr
Frouwke Bakker - Jun 14, 2024 om 10:49
Voeding & gezondheid
Zou graag in jullie programma

Zou graag in jullie programma

Geachte heer/mevr.

Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reage ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer