Fr
door Frouwke Bakker Jun 14, 2024 om 10:49
Voeding & gezondheid
Zou graag in jullie programma

Geachte heer/mevr.

Ik heb tijd terug foute medicijnen geslikt waar ik heel erg ziek van ben geweest
vanaf de fabriek Sandoz Almere is deze fout gemaakt en nu willen ze het niet erkennen
ik stel hun aansprakelijk voor de letselschade die ik heb gehad en nog ondervind
Heb juridisch loket geinformeerd en alle informatie door genomen en opdrachten
maar de fabrikant reageren niet terug....ik vind dit echt iets voor jullie programma om serieus te worden genomen

Wat en hoe kunnen wij dit bekend maken over deze zaak kunnen jullie hier aandacht aan schenken om in jullie programma
om zo te achterhalen en wat heb ik geslikt (ANGSTIG BEN IK ERVAN!!)

Zou graag u reactie terug.....

Met vriendelijke groet,

2251 6 Rapporteer

ju
door juliomariner - Jun 14, 2024 om 10:51
1386 Antwoorden / 2 Vragen

Heel vervelend voor u echter haal uw adresgegevens weg. U bent op ene openbaar forum.
U kunt de redactie mailen op kassa@bnnvara.nl

Thecla58
door Thecla58 - Jun 14, 2024 om 10:52
930 Antwoorden / 3 Vragen

Haal als de wiedeweerga je persoonlijke gegevens hier weg. Dit is een open consumentenforum van en door consumenten dus.

Richt je vraag aan kassa@bnnvara.nl misschien dat je daar meer kans maakt.

Waarom ga je niet eerst naar de apotheek die je deze medicatie gegeven heeft. Wellicht vind je daar het antwoord op de vraag. Mij lijkt het sterk dat de fabrikant een verkeerd middel heeft gegeven, maar helemaal uit te sluiten is dat niet.
Vraag anders ook even je huisarts...

ne
door neodutchio - Jun 14, 2024 om 10:54
5257 Antwoorden / 12 Vragen

Kassa is een televisieprogramma en helaas voor u geen helpdesk voor individuele gevallen. Op zich kan een jurist veel meer bereiken dan Kassa. Het lijkt mij beter om die weg in te gaan. U hebt ze al aansprakelijk gesteld, dan is het aan u om dit door te pakken.

Ozymandias
door Ozymandias - Jun 14, 2024 om 10:55
221 Antwoorden / Vragen

Sandoz is een zwaar gecontroleerde grootfabrikant. Ik twijfel dus aan je verhaal.

Laten we eerst maar beginnen met hoe je tot deze conclusie bent gekomen en welke medische expert je verhaal kan onderbouwen. Wat was er zo 'fout' aan en welke instanties heb je benaderd om dit te onderzoeken?

Redacteur
door Redacteur - Jun 14, 2024 om 10:57
1075 Antwoorden / 62 Vragen

Zoals gesteld, mail de redactie, de contactgegevens zijn reeds genoemd in de reactiepanelen. Topic gaat dicht.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 14, 2024 om 11:00
7377 Antwoorden / 3 Vragen

U zou uw arts en apotheker ook nog om hun medewerking kunnen vragen.

https://www.sandoz.nl/over-ons/contact-met-ons-opnemen/