Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jk
jkoops - 05-09-2008 13:52:41
Computers & Telefonie

Spooknota van KPN

Ik heb gedurende 4 maanden een abonnement gehad op hi regelmatig online. dit is een abonnement die het mogelijk maakt met je laptop een internetverbinding tot stand te brengen.
de eerst 2 maanden ging de automatische afschrijving prima.
het correcte bedrag €39 werd afgeboekt.
de derde maand kreeg ik een spooknota van €197. gebeld naar de klantenservice. die gaf mij als antwoord: uw klacht is gegrond en zal binnen 4 a 5 weken behandeld worden.
ondertussen is de 197 euro wel van mijn rekening gehaald.

dit is zeer onfatsoenlijk en ik heb het dan ook terug laten storten.

heb ik daar goed aan gedaan ?