Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
looneytune - 15-09-2008 16:32:53
Auto & Vervoer

Stofzuiger bij de wasstraat

Geachte lezer,

zondag 14 september 2008 heb ik mijn auto gewassen bij wasstraat autoradam te almere, nadat mijn auto van buiten weer keurig gewassen was was ik van plan om te gaan stofzuigen!
ik pak de stofzuiger en begin met de bestuurders stoel , opeens merk ik dat het stof kapot is net of er een kat aan gekrabt heeft , hierna uiteraard gekeken naar de stofzuigermond deze was vlijmscherp !
dit is ook aangegeven bij het personeel , die hebben dan ook het nummer van de bedrijfsleider gegeven, deze maandag 15 september 2008 gesproken en zegt niet aansprakelijk te zijn voor de schade.
hoe zit dit nu precies in elkaar? hun product was niet in orde en zelfs nadat wij hadden aangegeven dat de stofzuigermond vlijmscherp was werd er niks aan gedaan en wou iemand bijna weer ze auto stofzuigen !

ik dank u alvast hartelijk voor u reactie,

groetjes dominique