Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mariegh
mariegh - 30-11-2008 13:04:06
Geldzaken & Recht

Postbank Rentepunten levert niet

beste expert,  wie heeft nog tips hoe dit op te lossen.
eind september heb ik van mijn postbank rentepunten een wake up light besteld (je moet toch wat met die punten) en het restbedrag werd meteen afgeschreven. die lamp bleek bij levering kapot en op advies van hun klantenservice heb ik die op 3 oktober teruggestuurd. ik zou na ca. 2 weken een 'herverstrekking' krijgen. daarna volgde een nachtmerrie van ontelbare malen bellen met die klantenservice, ontwijkende antwoorden over 'niet ontvangen' - terwijl ik dat via tnt track & trace kon weerleggen - nog niet bekeken, in behandeling, komt volgende week enz. antwoorden op mails doen ze daar so-wie-so niet aan. nu, na 2 maanden ben ik nog even ver als eind september. inmiddels heb ik de klacht gedeponeerd bij consuwijzer en op hun advies de postbank  een brief gestuurd waarin binnen een week levering wordt geeist en anders terugstorting van mijn koopsom en de rentepunten. ik vrees dat ik daarop ook geen antwoord krijg. wie heeft nog aanvullend advies?
marie