Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vi
visje - 29-12-2008 20:31:04
Elektronica & TV

philips wake up ligth via abonnement-actie maar werkt niet

hallo,


hopelijk kan iemand mij hier verder helpen. een paar weken geleden heb ik via een actie (abonnement op tijdschrift) een wake-up light van philips kado gekregen. dat laatste was voor mij de reden om het abonnement (kosten 50 euro in totaal) te nemen. ik zit echter met een probleem: de lamp produceert continu een heel hoge pieptoon, ook als deze gewoon uit staat, maar wel in het stopcontact. dit geluid is zo storend voor mij dat ik er slecht van slaap zelfs als het apparaat aan de andere kant van de kamer staat. ik mag deze nu opsturen en er wordt mij een nieuwe toegestuurd. ik weet alleen dat ik vrij gevoelig voor geluiden ben en ben bang (alhoewel ik hoop natuurlijk van niet) dat ik bij een nieuwe lamp hetzelfde probleem zal hebben. om alvast daarop vooruit te lopen wil ik vragen of iemand weet wat in dit geval mijn rechten zijn. moet ik het abonnement behouden, ook als het kado niet doet wat ik er van verwacht?


alvast bedankt voor de reactie