Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marijkedl
marijkedl - 01-01-2009 12:50:48
Computers & Telefonie

acer elende

ik heb een jaar geleden een nieuwe laptop gekocht voor mijn dislekte zoon ,hij kon mavo/havo alleen doen als hij op school en thuis op een laptop kon werken ,nou een nieuwe gekocht ,en deze is het afgelopen jaar al 7 keer kapot geweest ,ik heb gesmeekt om een nieuwe omdat het kind telkens zonderzat ,en dat is een ramp! al zijn huiswerk en repetities doet hij ermee ,heb hoge kosten door het bellen, hij is nu net buiten de garantie  en natuurlijk alweer kapot! is opgestuurd 8 weken geleden en is zogenaamd terug gestuurd door acer via upc ,maar ik heb hem niet ontvangen . heb hele formulieren in moeten vullen ,en heb weer wekelijks gebeld waar die nu blijf ,nu zeg upc dat ze vorige week geld  overgemaakt hebben naar acer omdat hij als vermist is opgegeven ,heb acer opgebeld ,maar krijg alleen maar te horen het is genoteerd en verder hoor ik weer niks! ,wat moet ik ??? mijn zoon zit al weken zonder en volgende week begint zijn school weer ,en ik kan helaas geen nieuwe betalen ...