Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
loekoek - 18-02-2009 14:43:38
Computers & Telefonie

opzeggen abo t-mobile

Per 21-03-07 een jaarabo aangegaan voor relax 150 +sms+internet. per 21-03-08 een nieuw contract aangegaan voor 12 maanden. in dit contract van 2 pagina's wordt niet verwezen naar algemene voorwaarden. ging er van uit dat contract 21-03-09 zou vervallen. in november 2008 heb ik geen verzoek gehad van t-mobile om eventueel per 21-03-09 een nieuw contract aan te gaan. ik mailde hen op 15-02-09 dat ik zou overgaan naar prepaid en dat ik graag toelichting nummerbehoud (eventueel andere provider). antwoord:dat ik ingaande eerstkomende factuurdatum (10-03-09) een opzegtermijn heb van 3 maanden ic per 10-06-09. eerder kan ik er niet van af. hen er op gewezen dat ik een contract heb voor 12 maanden dat zonder overeenkomst tussen partijen niet verlengd kan worden i.c. dat dit m.i. van rechtswege per 21-03-09 eindigt. werd mij, na klacht verteld, dat ik kansloos ben. wat is uw mening c.q. ervaring in deze?