Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

do
dolcevita81 - 08-04-2009 15:15:15
Computers & Telefonie

Tommy Telecom

hallo,


mijn ouders hebben enige tijd geleden via de postcode loterij een telefoon en een jaar abonnement van tommy telecom gewonnen. nu duurde het al aardig lang voordat ze de gsm en alle benodigdheden toegestuurd kregen, maar uiteindelijk lukte het toch. echter, inmiddels heeft tommy telecom een akkefietje met hun provider (kpn) waardoor iedereen die gebruikt maakt van tommy telecom vanaf maandag niet meer bereikbaar is. op de site van tommy telecom staat vermeld dat iedereen een nieuwe simkaart krijgt opgestuurd, die de mensen alleen nog even moeten aanmelden. en dat gaat nou net niet lukken. tommy telecom gebeld (06-nummer als helpdesk, erg wazig) en het was idd een fout van hen, maar het zou diezelfde dag nog hersteld worden. vandaag, woensdag dus, nog steeds niets hersteld en de helpdesk van tommy telecom is niet bereikbaar... zijn er meer mensen met dit of een soortgelijk probleem? mijn ouders hebben nu maar de telefoon simlock vrij laten maken en een pre-paid kaartje gekocht... maar dit kan toch niet de bedoeling zijn?!