Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

to
tomb2006 - 15-04-2009 17:29:26
Computers & Telefonie

Tarief Online

al jaren ben ik klant van de internetprovider online (voorheen: wanadoo en daarna orange). en gebruik van hen het het pakket "adsl-extra" volgens hun site is het tareief hiervoor € 20,0 per maand maar ik betaal al maanden € 23 pero maand. volgens hun zou dat komen omdat in januari 2008 toen dit nieuwe pakket geintroduceerd werd mijn contract bij hen gewoon doorliep en ik dus aan het oude tarief vastzat. mijnsinziens merkwaardig omdat ik destijds een mail kreeg met de bevestiging dat mijn abonnement was omgezet naar adsl -extra. dat vanaf dat moment voor nieuwe klanten een tarief van € 20,- zou gelden is er nooit bijverteld hoewel ik wel (het is echt waar...) op 1 dag van hen  liefst 18 bevestigingen van contractwijzigingen ontving...


het bedrif .blijft weigeren het tarief aan te passen, waar zou ik terecht kunnen om dit aan te pakken?