Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
ladydiana - 21-04-2009 21:58:49
Computers & Telefonie

klacht over alice

ik heb sinds 1 1/2 maand alice. ik heb nu al 3 weken geen telefonie. ik moet achter alice aangaan en blijf ze maar bellen. omdat ik nu alleen mobiel kan bellen maak ik een hoop onkosten. een hoop problemen dus, en ik vraag me af of ik nog onder het contract kan uitkomen. zo niet, moet ik dan wel een maand telefonie gaan betalen terwijl ik dus geen telefoonlijn heb die het doet? klantenservice bellen heeft totaal geen zin. ik krijg iedere keer wel een onnozel iemand die me niet kan helpen en tegen me zegt dat ik terug gebeld ga worden als zij weten wat ze gaan doen of kunnen doen voor mij. maar ik word maar niet gebeld.... wat moet ik doen?


groetjesss diana