Klacht over alice
ik heb sinds 1 1/2 maand alice. ik heb nu al 3 weken geen telefonie. ik moet achter alice aangaan en blijf ze maar bellen. omdat ik nu alleen mobiel kan bellen maak ik een hoop onkosten. een hoop problemen dus, en ik vraag me af of ik nog onder het contract kan uitkomen. zo niet, moet ik dan wel een maand telefonie gaan betalen terwijl ik dus geen telefoonlijn heb die het doet? klantenservice bellen heeft totaal GEEN zin. ik krijg iedere keer wel een onnozel iemand die me niet kan helpen en tegen me zegt dat ik terug gebeld ga worden als zij weten wat ze gaan doen of kunnen doen voor mij. maar ik word maar niet gebeld.... wat moet ik doen?
groetjesss diana
Je kunt even de Algemene Voorwaarden erbij pakken om te kijken of je recht hebt op restitutie bij zo'n storing.
Wil je bij Alice weg, dan zul je ze eerst schriftelijk in gebreke moeten stellen, of gewoon per direct opzeggen (1 maand opzegtermijn dacht ik).
Je kunt ook bijv. naar de Alice Gebruikers site voor aanvullende informatie en/of hulp: http://alice.gebruikers.eu/
@ladydiana
Voorbeeldbrief telecom
Zou ook helemaal niet meer bellen. [tegenwoordig lijken er alleen maar telefoon-opnemers te zitten, zonde van je geld!]
Misschien per brief Alice ingebreke stellen een idee?[aangetekend] Bovenstaande zou je evt. kunnen gebruiken, aanpassen. Eis daarin bv dat de boel binnen 3 weken werkende is, dat je anders overgaat tot ontbinding van het contract. En dan mag je hopen dat ze daarop wel reageren, en zorg, dat je een bevestiging van opzeggen krijgt indien dat zover is.
bedankt voor de link, ik heb mijn probleem hier ook voorgelegd. en ga zo even verder lezen in de forums
supervoorbeeldbrief, ik heb alice net een mail gestuurd met alle acties die IK ondernomen heb! en wanneer zij met oplossingen gaan komen en hun afspraken met mij gaan nakomen. ik ben beniwued wat ze gaan zeggen.
nou ik zit vanaf begin april zonder tel....
maar mijn probleem is bij het net.
bellen..mailen..schrijven niets helpt
klantenservice schrijven maar ben nog niet verder
heeft mij een kapitaal gekost aan mobiel bellen
dus ik heb ook zo.n probleem
ida
Ik heb ook al problemen met Alice. Vorig jaar oktober en november abonnee bij hun geweest. Na 1 maand abbo al meteen opgezegd ivm slechte service. Modem netjes teruggestuurd en daarmee was alles geregeld. Tot 2 weken geleden ik een brief ontvang van ALice dat ik nog t/m mei dit jaar abonnementsgeld verschuldigd ben. Ik heb toen meteen gebeld en kreeg excuses te horen, nee mevrouw het klopt niet u heeft gelijk. Afgelopen zaterdag brief ontvangen waarin staat dat we zijn afgesloten (vreemd!) en dat er incassokosten bij komen. Weet gebeld, weer excuses gehoord. Maar nog steeds geen oplossing. Wat een waardeloos bedrijf is Alice!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer