Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ha
haandrik - 05-05-2009 19:22:11
Computers & Telefonie

is dit reëel?

mijn zoon z'n beeldscherm van zijn laptop deed het laatst niet meer. vorig jaar mei gekocht bij dynabyte dus er zit nog garantie op. dynabyte verwijst hem naar packard bell. die vroegen om een serienummer wat nog een heel gedoe was omdat het plaatje van zijn laptop was, de doos inmiddels weggegooid maar in zijn laptop zou deze ook vermeld zijn. afijn daarna contact gehad met packard bell die de laptop op kwam halen. gisteren ontvingen we een brief met de mededeling dat de beeldscherm gebroken was door een val en als er deze wilden repareren komt dit op €300 euro. wilden we dit niet dan kwamen deverzendkosten en onderzoekskosten van bijna €100 euro voor zijn rekening. zowel bij dynabyte en packard bell is geen melding gemaakt van deze verzend- en onderzoekskosten. daarbij is de laptop zker niet gevallen!! is dit allemaal terecht? ben benieuwd naar jullie menning.


groet janny