Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

koekeloer
koekeloer - 15-05-2009 14:08:25
Elektronica & TV

Ziggo stuurt naheffing na aanmeldin gratis HD pakket

toen ziggo nog geen ziggo was, maar multikabel had ik bij multikabel een abonnement op digitale tv. de regels waren zo, dat het abonnement gebaseerd was op 1 smartcard. voor elke smartcard meer moest een kleine bijdrage (50 cent / maand) worden betaald.


na de overgang naar ziggo bleef mijn abonnementsgeld gelijk (bij ziggo bestaat deze regel niet, dat meerdere smartcards voor bijna hetzelfde geld gebruikt kunnen worden, maar bestaande klanten die dit hadden konden dit zo blijven gebruiken).


eind 2008 besloot ik om aan 1 van mijn smartcards het hd pakket te laten toevoegen. dit was een aanbieding, 1e jaar gratis.


nu kreeg ik deze week plotseling een naheffing van ziggo om voor mijn 2e smartcard nu opeens extra abonnementsgeld te moeten betalen sinds de dag dat ik op de andere smartcard het hd pakket had afgesloten. per 1 mei echter is deze bijdrage weer vervallen.


heb ik mezelf nu, door het afsluiten van het extra hd abonnement, in de vingers gesneden en geldt vanaf dat moment nu plotseling ook de regel voor mijn andere smartcard dat hiervoor het volledige bedrag moet worden betaald? mij is hierover niets gezegd en ook nergens heb ik dit gelezen (maar ik heb eerlijk gezegd niet de hele website onderzocht). het dedrag dat ik nu extra moet betalen is 45 euro.