Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

re
reactiemarie - 11-06-2009 07:16:43
Geldzaken & Recht

zak Wehkamp vermist - nota € 192: hoe moet ik dit aanpakken

april 2009 bestelde ik via internet 47 dingen bij wehkamp, waarop door een zeer haastige, zenuwachtige bezorger (ik woon in een drukke buurt in amsterdam, waar bezorgen een ramp is) , die niet zeker wist of hij alle zakken wel bij zich had en die meldde dat hij als hij nog een zak vond, die later aan de deur zou afleveren (wat niet gebeurd is en waar ik verder niet mer aan gedacht heb) 4 zakken met in totaal 37 artikelen werd bezorgd. ik heb er verder geen aandacht aan besteed omdat er wel vaker dingen niet op voorraad zijn of nabezorgd worden (soms weken later) en stuurde keurig alle dingen terug, die ik niet had gehouden en betaalde de dingen, die ik wel had gehouden. afgehandeld dacht ik, totdat ik een nota kreeg van wehkamp voor - ik heb alles nast elkaar gelegd en vergeleken en uitgerekend - vrijwel precies het bedrag van door mij wel bestelde maar niet ontvangen artikelen. ik heb wehkamp hier nu herhaalde malen over gemaild, maar nog geen inhudelijke reactie van hun ontvangen. graag uw adviezen/tips over hoe ik dit het beste aan kan pakken. het is toch niet zo, dat ik moet bewijzen dat ik de zak niet gehad heb? ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten bewijzen, ik hoop, dat wehkamp moet kunnen bewijzen, dat ik de zak wel gehad heb, maar heb ook geen idee hoe zij dat moeten doen, omdat je bij aflevering aan de deur geen bewijs van ontvangst hoeft te tekenen. dank voor uw reactie - christine