Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eefie
eefie - 11-06-2009 14:12:13
Computers & Telefonie

phone house

hallo allemaal,


in januari heb ik een gsm gekocht bij de phone house.             vorige week kon ik er ineens niet meer mee bellen.                        er was waarschijnlijk iets mis met de microfoon.                             (ik kon de mensen wel horen, maar zij mij niet)                            bij de phone house werd mij verteld dat het toestel opgestuurd zou worden en als bleek dat het door waterschade kwam zou ik de reparatie zelf moeten betalen. vreemd, want het ding is niet met water in aanraking geweest, maar dat kan ik nooit bewijzen.      vervolgens bleek  ook het garantiebewijs niet te kloppen.            (het toen door hun afgegeven garantiebewijs past niet bij het type telefoon dat ik had gekocht)                                                     maar dat is dan toch hun fout?


mijn vraag is dus: moet ik die reparatie wel zelf gaan betalen als zij de zgn. waterschade aangeven?


ik heb nog niks gehoord, maar dan weet ik alvast wat me te doen staat.


alvast bedankt voor de reacties.