Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

endemion
endemion - 08-09-2009 21:11:10
Geldzaken & Recht

Weigeren garantie verlenen op toetsenbord

Hallo beste iedereen :)

het volgende. ik heb ongeveer een jaar geleden een relatief duur toetsenbord gekocht bij "muizenshop.nl" in het mum van dat die dan lang mee gaat en lekker typt. het gaat om een "everglide™ dktboard aluminium gaming keyboard" voor toen en nog steeds 50€.

nu is me laatst opgevallen dat 2 (vd 8) led's van de achtergrondverlichting het niet doen. dit kwam aan het licht doordat 1 van deze 2 plots een aantal dagen begon te knipperen (meest linker led). hiervoor heeft deze het waarschijnlijk helemaal niet gedaan (nu doet die ook weer niks meer) wat alleen opviel doordat de verlichting vd knoppen toch nooit geweldig is geweest in duistere omgeving. wat mij vooral opviel aan de esc knop en knoppen in die omgeving.

dus ik denk kapot, binnen de garantie periode (en binne relatief korte tijd), dus terug ermee. na een rma procedure te hebben doorlopen die wat mij letterlijk is verteld bewust niet gemakkelijk in elkaar zit. krijg ik dus het volgende te horen.

dat de leverancier rma niet accepteert dus wij doen dat ook niet omdat het "8" knopje op het numpad beschadigt is. het gaat hier enkel om een optische beschadiging, de knop werkt verder zelf nog gewoon zoals het hoort.
iedereen met een beetje logische vermogens kan wel bedenken dat zo'n beschadiging geen invloed heeft op het falen van 2 vd 8 led's die de achtergrondverlichting verzorgen. zie foto http://www.noble.sg/store/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/t/m/tmp_2_4.jpg om te zien hoe de led's behoren te werken. er zit dus een rij led's in de rand onderrand vh tobo die een oplichtende plaat achter de knoppen verlichten (van links naar rechts is led 1 en 5 defect).

dus nu mijn vraag. hoe kan ik het het beste aanpakken? ik heb al een verzoek gestuurd om met het oogpunt op klantvriendelijkheid/goede serviceverlening de weigering te heroverwegen. maar ik vermoed dat dat niet genoeg druk op de ketel zet om af te zien van smoesjes.