Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jr
jroos4 - 13-10-2009 17:50:03
Computers & Telefonie

Wanneer Simpel borg van €200,00 terug?





op 23 september, tijdens mijn
vakantie, verliep de  borg van €200,00. dit
dient betaald te worden als je nog geen 2 maanden klant bent bij simpel en je
in het buitenland wilt bellen.



 



na terugkomst, 3 oktober,   zonder gebruik te hebben gemaakt van “het buitenland
bellen”, gebeld met simpel.



 



komt erop neer dat als je dit
bedrag niet terugvraagt het gewoon daar blijft staan. zij hebben dit “gestald”
bij directpay” en dit dien ik te bellen voor meer informatie. op email wordt
door hen (directpay) niet gereageerd en bellen kost 0,50 per minuut.



 



ik vind dit een onjuiste gang van
zaken. ik doe zaken met simpel en niet met directpay. nu,  drie weken later heb ik nog geen reactie en
niemand kan vertellen wanneer ik dit terug krijg. slechte zaak.