Wanneer Simpel borg van €200,00 terug?
Op 23 september, tijdens mijn
vakantie, verliep de borg van €200,00. Dit
dient betaald te worden als je nog geen 2 maanden klant bent bij Simpel en je
in het buitenland wilt bellen.
Na terugkomst, 3 oktober, zonder gebruik te hebben gemaakt van “het buitenland
bellen”, gebeld met Simpel.
Komt erop neer dat als je dit
bedrag niet terugvraagt het gewoon daar blijft staan. Zij hebben dit “gestald”
bij DirectPay” en dit dien ik te bellen voor meer informatie. Op Email wordt
door hen (DirectPay) niet gereageerd en bellen kost 0,50 per minuut.
Ik vind dit een onjuiste gang van
zaken. Ik doe zaken met Simpel en niet met DirectPay. Nu, drie weken later heb ik nog geen reactie en
niemand kan vertellen wanneer ik dit terug krijg. Slechte zaak.
Hoi,
--Nu, drie weken later heb ik nog geen reactie en niemand kan vertellen wanneer ik dit terug krijg --
Dat kunnen ze je vertellen bij Direct Pay blijkbaar dus die zul je toch moeten gaan bellen...........
En het zal in de voorwaarden staan, dus had je vooraf doorgenomen had je ervoor kunnen kiezen dit Niet te doen........
Succes,
Alternatief voor: DirectPay
0900-nummer: | 0900 2225556 (50 cent per minuut) |
Alternatief nummer: Extra informatie: Adres: Oslo 9 2993 LD Barendrecht Fax: 0180-691659 Email: info@directpay.nl | 0180 691655 |
Ik heb even snel gekeken op de site van directpay maar ik verwacht niet ( naar mijn mening) dat direct pay u terug gaat betalen Direct pay is namelijk een Factoring bedrijf wat dus voorschotten voor bedrijven financiert. En het later verhaald op de debiteur.
Er staat dus helemaal niets bij directpay U zult toch echt uw geld bij simpel vandaan moeten halen daar doet u immers zaken mee.
Directpay kan je zien als een bank die voorschotten geeft aan bedrijven en dus geen geld in kas heeft van die bedrijven
Veel sterkte! Voor de rest de normale procedure eerst de verkoop condities lezen betalen ze uberhaupt wel terug ? en dan een aangetekend schrijven doen en als laatste aktie de kantonrechter kan je zelf doen of via een deurwaarder; En misschien kassa inschakelen
DSB in de problemen. Wie volgt?
Veel bedrijven doen hun best om klanten te werven.
Is dat gelukt, dan zijn die klanten hun alleen maar tot last.
Hun E-mailtjes zijn "noreplay" en voor een telefoniosch gesprek rekenen ze hoge bedragen per minuut waarbij vaak langdurig in de wacht gezet wordt.
Dat is immoreel en onzakelijk. Met dit soort bedrijven moet men eigenlijk geen zaken doen.
Door dit soort praktijken kleineren ze hun klanten en verhinderen ze oplossingen door hun klantonvriendelijkheid.
Zie maar eens hoe je je 200 euro terug krijgt. Echter succes.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer