Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Fo
Fon1955 - 10-02-2010 09:51:37
Computers & Telefonie

T-mobile berekent kosten voor niet geleverde dienst

Ik heb een tweejarig relax-abo bij t-mobile. ik kan daarmee om onverklaarbare reden geen sms-en mee versturen. als ik pogingen doe, krijg ik wel een bevestiging dat het bericht verstuurd is, maar het komt niet aan. t-mobile berekent mij echter wel 20 cent voor een niet afgeleverd bericht! als ik daar over klaag, gaan ze gewoon niet op mijn klacht in maar geven me opnieuw de instellingen die ik al 100 keer heb ingevoerd,
kan ik nu het te veel van mijn rekening afgehaalde bedrag storneren of anderszins terugvorderen?