Fo
door Fon1955 Feb 10, 2010 om 09:51
Computers & telefonie

T-mobile berekent kosten voor niet geleverde dienst

Ik heb een tweejarig relax-abo bij T-mobile. Ik kan daarmee om onverklaarbare reden geen sms-en mee versturen. Als ik pogingen doe, krijg ik wel een bevestiging dat het bericht verstuurd is, maar het komt niet aan. t-mobile berekent mij echter wel 20 cent voor een niet afgeleverd bericht! Als ik daar over klaag, gaan ze gewoon niet op mijn klacht in maar geven me opnieuw de instellingen die ik al 100 keer heb ingevoerd,
Kan ik nu het te veel van mijn rekening afgehaalde bedrag storneren of anderszins terugvorderen?

862 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga a.u.b. niet storneren om te voorkomen dat u afgesloten wordt vanwege betalingsachterstand, maar vorder liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging terug.

Niet aangetekende brieven lijken bij providers niet aan te komen.

Leest in de Algemene Voorwaarden na binnen welke termijn u een klacht over de factuur kunt indienen.

Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

Wacht even af of hun web hulpdienst in actie komt en u niet genoodzaakt wordt m.i. onnodige extra kosten te maken.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 10:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb even een test gedaan. Bij mij lukt het wel met een instellingen die bij een relax abonnement hoorden. Maar daar heeft u jammer genoeg niets aan.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 11:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de simkaart in een ander toestel doet komt de sms dan wel aan bij de ander? Ik heb hetzelfde probleem gehad en dat lag toen aan mijn telefoon. Een software update heeft toen het probleem verholpen.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

yke schreef op woensdag 10 feb 2010, 11:09: Als je de simkaart in een ander toestel doet komt de sms dan wel aan bij de ander? Ik heb hetzelfde probleem gehad en dat lag toen aan mijn telefoon. Een software update heeft toen het probleem verholpen.

Nee, dat helpt niks. En met een andere (t-mob ile) kaart in mijn telefoon werkt het wel. Dus aan de telefoon ligt hert niet en aan de instellingen ligt het niet. Hooguit ligt het aan de kaart. Maar waar het mij vooral om gaat is dat t-mobile al begint te salderen als het 'zogemaand' verzonden is.Maar bedankt voor het meedenken.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2010 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

fon55

Probeer dit probleem eens op te lossen door kontakt op te nemen met:

Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via
webcare@t-mobile.nl
zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.

Met vriendelijke groet,

Joey Wernet/ Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
--------------------------------------------------------------------------------------------
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Feb 12, 2010 om 14:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

T-mobile heeft me inmiddels gemaild dat me een nieuwe simkaart toegestuurd zal worden en dat het berekende bedrag voor niet gearriveerde sms/mmsjes teruggestort zal worden. Ik ben dus helemaal tevreden en wil ze ook via deze weg bedanken voor deze actie. Kennelijk scammen ze dit soort fora op 't-mobile' en zodra er een klacht gevonden wordt, wordt het op deze manier getackeld. Een 'firewall' van de klantenservice. Prima!

ve
door verwijderd - Mar 21, 2010 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eerst maar eens afwachten of je werkelijk al je geld terugkrijgt!
Succes,
C. Kramer