Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bu
bubbleblower - 03-03-2010 11:49:07
Computers & Telefonie

Hoeft een supermarkt geen garantie te geven op mobiele telefoons?

Helaas heb ik een ah mobiel aangeschaft. kort daarna is debitel failliet gegaan en in die telefoon zat kennelijk een sim kaart van dat bedrijf.
ah mobiel bestaat nog wel en dat product had ik aangeschaft, maar dat ziet ah anders; ik dien een nieuwe sim aan te schaffen en ben mijn beltegoed kwijt.

dus heb ik maar een nieuwe simkaart gekocht, maar die blijk ik niet te kunnen gebruiken als ik een of ander extra wachtwoord niet weet. de telefoon is daardoor definitief waardeloos geworden.

met de mobiel heb ik letterlijk nog geen handvol keren gebeld, totdat ie onbruikbaar is geworden en normaal gesproken zou dit ruimschoots binnen de garantietermijn vallen.
heeft ah mobiel een garantie verplichting of kunnen ze zich achter het faillissement van debitel verschuilen?