Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tvdeem
tvdeem - 06-05-2010 22:48:47
Computers & Telefonie

[Ervaringen]New digital world

Via newdigitalworld hebben we een wii-adapter besteld, maar deze werd nogal vreemd geleverd.
de adapter bevond zich namelijk in een oude 2ehands doos van een vreemd ander artikel, was zwaar beschadigt en onafgesloten onze kant op gestuurd.

daar wij onze twijfels hadden over eventuele beschadiggingen aan het artikel zelf, en of het artikel überhaupt wel nieuw was, wilde we de koop graag ongedaan maken, maar dit ging niet zo éénvoudig, sterker nog, het ging eigenlijk helemaal niet.

medewerkers van newdigitalworld reageerde niet op onze klacht en vraag om het artikel te retourneren. na 2 keer nogmaals contact op te nemen bleek dat ze helemaal geen tevredenheidsgarantie handhaven, en het artikel dus niet zomaar terug geruild kon worden.

"nee sorry dat doen wij niet" was de reactie waarmee wij maar genoegen moesten nemen.
of het product maar als reserve houden werd zelfs voorgesteld.

hallo? ik bestel toch geen artikel als reserve?
kortom, een frotzaak, waarvan ik hoop dat niemand daar meer in-tuimeld!

wie zijn er hier nog meer gedupeerd?