Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pinguin1
pinguin1 - 09-05-2010 11:02:09
Elektronica & TV

Its online

Op dinsdag 20 april heb ik n.a.v. de folder een mio moov spirit 500 traffic navigatie systeem met bluetooth besteld. op 22 april is dit apparaat bezorgd. omdat er op de doos geen vermelding van de bluetooth stond ben ik naar de winkel gegaan. na enig gezoek kon de verkoper mij vertellen, dat zij maar een versie verkopen en die is zonder bluetooth. dit apparaat is kwalitatief veel minder en ik heb besteld a.d.h.v. de gegevens, die zij in de folder en op de website publiceren. hierop stuurde in via het reactieformulier op de site het verzoek om de verzendkodstenretour te krijgen.de prijs is ook niet zo laag, dat het duidelijk is dat dit niet klopt. na een dikke week en meerdere mails naar its online ontvang ik een mail, dat er iets mis is gegaan en of ik mijn vraag nogmaals wil stellen. dit staat bovende de mail van mij met de vraag. hierop hebben ze gerepleyed. zij lezen niet wat een klant in de mail schrijft. ik ontvang een standaardantwoord en zou ook mijn geld nog niet eens terug ontvangen, maar een ander artikel moeten uitzoeken. doordat ik nu een maand in het buitenland verblijf heb ik geen gelegenheid om hiermee door te gaan. wel voel ik mij ontzettend opgelicht door dit bedrijf. bij het uitgeven van de folders, heb ik gehoord, was het al bekend, dat dit niet de juiste versie was. ook de beoordelingen van kieskeurig met een 8.0 gingen over de bluetooth versie. ondanks dat ik heel veel online koop is dit de eerste keer dat ik mij echt genomen voel en dat door een bedrijf, dat naamsbekendheid heeft. mijn familie en mij zien ze niet meer terug bij it`s, it`s online en prijstopper. in het verleden waren we tevreden, maar dit is de eerste keer, dat ik gebruik moet maken van de service en aftersales en deze is belabberd. in de winkel doen ze of je het artikel bij de concurrent gekocht hebt en willen er niets mee te maken hebben. what`s in a name. ook zou ik nog terug gebeld worden, maar dit is ook niet gebeurd. hopelijk verbeteren ze de service. zeker in deze tijd en met zoveel concurrentie is iedere klant een en bij klachten scheelt dit minstens tien klanten. volgende keer bestel ik weer lekker bij bol.com, misco en nog een aantal andere onlineshops en als ik fysiek iets wil koppen is bbc een veel betere optie. die weten wat service is. meer dan twee weken bezig met een rottig gevalletje van € 129.00 en het kost zowel its :twisted: als mij een hele hoop geld. een ding is zeker: wij zullen iedereen ontraden om nog zaken met it`s te doen. normaal ben ik heel blij met mijn aankopen, maar nu zit ik met een product dat ik niet besteld heb en mij een wrang gevoel bezorgd.